top of page

Algemeen

Openbaar·1 lid

Graag wil ik me voorstellen aan jullie.

Ik heb een zorgachtergrond, ik ben verpleegkundige geweest en heb daarna de opleiding tot verloskundige gevolgd, waarna ik een eigen praktijk ben gestart. Ik heb veel vrouwen en hun partners op het meest indringende moment van hun leven mogen bijstaan. Hierdoor heb ik veel gezien en ervaren en geleerd.  Daarna ben ik leidinggevende geweest van de verloskundigen van het RadboudUMC. Dit was een hele leerzame en bijzondere tijd voor mij, in een inspirerende omgeving met veel jonge mensen om mij heen.  Hierna ben ik aan de slag gegaan als locatiemanager voor een huis voor mensen met dementie.  Helaas ben ik hier door ziekte uitgevallen en geniet ik van nu mijn pre-pensioen.  Deze zomer kwam de vraag om toe te treden tot de stichting. Ik ken Marijke en Jacqueline uit mijn netwerk en heb ooit een dag van hen mogen volgen in het  Oude Ijsselhuis. Wat een leuke dag was dat!

Ik wil me graag inzetten voor de stichting en Marijke en Jacqueline ondersteunen. Ik vond het ontzettend leuk om op de afgelopen connectors-bijeenkomst een aantal van jullie mogen ontmoeten en hoop jullie op andere bijeenkomsten verder te leren kennen.

13 weergaven
Unknown member
Apr 23

Hallo Marijke,

Wij zijn ook heel blij met jou!

Samen maken we het verschil met de stichting!

Over

Deel verhalen, ideeën, aanbod en meer!

bottom of page