top of page

Algemeen

Openbaar·1 lid

De meeste dromen zijn bedrog.... maar als je er echt voor gaat komen de meeste dromen wel uit!

Toen ik in 2021 voor mijzelf begon als orthomoleculair adviseur had ik een droom.

Mensen begeleiden in het verbeteren van hun gezondheid en dan niet alleen van achter een bureau iemand zeggen wat hij of zij het beste kan gaan doen maar ze ook echt aan de hand meenemen om zo de beste resultaten te behalen.

Nu wordt deze droom steeds meer werkelijkheid. En dat in de vorm van een tweede website en tweede handelsnaam  Bewegen VOOR een glimlach.  

Ik was al runningtherapeut en hardlooptrainer maar een echt duidelijk programma was er niet.

Ook vind ik het geweldig om iemand te coachen in het hardlopen naar een doel. Ik geniet hiervan, misschien nog wel wel meer van dit dan van mijn eigen wedstrijden.

Een doel als een bepaalde afstand, of gewoon een half uur lekker lopen zonder blessures.

Ook dit deed ik al wel eens, maar na een netwerkbijeenkomst met het thema "werken en leven vanuit je hart" besloot ik dat het het nu tijd is om de deze droom te verwezenlijken.

Een duidelijke tweede website, een duidelijk programma met duidelijke resultaten. Om jou te helpen in je reis naar gezondheidsverbetering of in je reis naar het bereiken van je doel.

En mijn doel? Jou hierin te begeleiden, je gezondheid te verbeteren, je (sportieve) doelen behalen en dat alles VOOR een glimlach op je gezicht bij het behaalde resultaat. 

Doelen stellen klinkt makkelijk maar de uitvoering is niet altijd zo gemakkelijk, ups en down horen erbij maar uiteindelijk merk je het verschil, of kom je aan de finish en als jij dan een glimlach op je gezicht hebt van trots dan ben ik blij, en glimlach ik net zo hard met jou mee.

Ga ik dan niet verder met de orthomoleculaire therapie? Jazeker wel, sterker nog ben zojuist begon met de laatste studie tot volledig Orthomoleculair Epigenetisch therapeut en hoop in juni 2025 af te studeren.

Ik denk dat de combinatie van orthomoleculaire therapie samen met beweging, ontspanning en oefeningen elkaar versterken. Verbeter je dan ook nog je voedingspatroon en vul je evt tekorten aan met de juiste supplementen dan kun je vaak meer bereiken dan je eerder voor mogelijk hield.

Elkaar versterken bij het bereiken van de best mogelijke resultaten maar zeker ook voor het behouden van deze resultaten.

En dat alles om de wereld voor jou en mij een klein beetje mooier te maken, gezonder te maken, energieker te maken en dat alles voor een glimlach op jou gezicht.

Vanaf vandaag staat dan ook nu de website  www.bewegenvooreenglimlach.nl  live en heb ik tevens een nieuwe FB en Insta aangemaakt. 

Kijk vooral op de site , lees mijn blogs ( die soms wel erg persoonlijk zijn 🙂, maar met het idee als ik mijn open en eerlijk opstel is een ander dat ook naar mij toe) en laat mij vooral weten wat je ervan vind. 

Bij deze wil ik ook zeker bedankt Marjon, Marieke en Chantal, want zij zaten bij mij in het groepje tijdens de bijeenkomst "werken en leven vanuit je hart" en van hen kreeg ik het advies aan mijzelf; Je weet best wat je wilt ... luister ernaar en ga ervoor!

Enne.... mocht jij ook een droom hebben .... ga ervoor ! 

Trots ben ik nu dan ook op mijn tweede website www.bewegenvooreenglimlach.nl en natuurlijk ook op die voor de orthomoleculaire therapie www.anouktragter.nl

8 weergaven

Over

Deel verhalen, ideeën, aanbod en meer!

bottom of page